Τον σκοπό τον είχα πετύχει, αλλά ήθελα και κάτι …παραπάνω…
Τηλεφωνώ στον Νίκο Κακλαμανάκη για να μου δώσει ότι η ψυχούλα του ήθελε για την εκδήλωση… «Αγαπώ τον αγώνα σου κι επειδή αγωνίστηκα πολύ κι εγώ για να τα καταφέρω, θα σου δώσω τα… δάκρυά μου», είπε ο Νίκος κι έμεινα με το ακουστικό στο χέρι…

76160-25ce259a25cf258e25cf258325cf258425ce25b125cf25822b25ce259225ce25bb25ce25bf25cf258525cf258425ce25ae25cf2582-25ce259d25ce25af25ce25ba25ce25bf25cf25822b25ce2

Με τον Νίκο Κακλαμανάκη σε φιλανθρωπική εκδήλωση… 

| του Κώστα Βλουτή

kostas.vloutis@gmail.com

Με το πέρασμα των χρόνων κατάλαβα πως αυτό το παλικάρι η επιτυχία δεν θα το αλλάξει…

Και δεν το άλλαξε…

Με αρχές και αξίες που πρέπει να έχει κάθε άνθρωπος, ο χρυσός Ολυμπιονίκης Ιστιοπλοΐας, Νίκος Κακλαμανάκης, απέδειξε του λόγου το αληθές…

Τον γνώρισα σε μια φιλανθρωπική εκδήλωση όπου είχαμε κληθεί αρκετοί καλλιτέχνες και  Φορείς να βοηθήσουμε το Χατζηκυριάκειο Ιδρυμα Παιδικής Προστασίας

Ο Δημήτρης Αβραμόπουλος, η Μπέτυ Λιβανού, η Τάνια Καψάλη, ο Βασίλειος Κωστέτσος

Και απέναντι είχαμε τη  Ρούλα Κορομηλά, σε απευθείας σύνδεση, να βοηθά όπως εκείνη ξέρει, μοναδικά και ανιδιοτελή…

Εγώ, εκείνη την εποχή, ήμουν επικεφαλής μιας Επιτροπής (μαζί μου η Τάνια Καψάλη, η Καρίνα Χατζησάββας και η Φωτεινή Μπαμπανάρα) που έπαιρνε αποφάσεις για την οργάνωση φιλανθρωπικών εκδηλώσεων και για την οικονομική ενίσχυση όσων, στην πραγματικότητα, είχαν ανάγκη…

Η απόφασή μας, μετά τη βοήθεια που θα παρείχαμε στα παιδιά του Χατζηκυριάκειου Ιδρύματος, ήταν να ενισχύσουμε οικονομικά την προσπάθεια του -τότε- Δημάρχου της Αθήνας, Δημήτρη Αβραμόπουλου, ώστε να ανεγερθεί το «Σπίτι του Αστεγου«!

Οργανώσαμε μία δημοπρασία, με έργα τέχνης 33 σπουδαίων ζωγράφων, εικαστικών και γλυπτών…

Εργα που αφιλοκερδώς μας πρόσφεραν οι:  

Αγγελος, Κ. Βαρλάμος, Μ.   Βαφειάδης, Θ. Βελερής, Μ. Βενιός, Β. Βλασταράς, Μ. Βουτσινάς, Γ. Δημητράκης, Ε. Εξάρχου, Δ. Ζουρούδης, Α. Ζέρβα-Ησαΐα, Μπ. Θαλασσινός, Χρ. Καρράς, Κ. Κακανιάς, Δ. Καβούτσου, Γ. Λαζόγκας, Γ. Αυλοζίδης, Μαραμένος-Πατέρας, Μηνάς, Μ. Μιχαλακάκου,Δ.Μυταράς, Θ. Παντελέων, Λ. Παπακωνσταντίνου, Β. Πουλπούλογλου,Ε. Σαρρή, Αρ. Σολούνιας, Σ. Σόρογκας, Ν. Στεφάνου, Α. Φασιανός, Μ. Χάρος, Α. Χατζηαράπογλου, Κ. Χατζηγιώση, Αχ. Χριστίδης.

Τον σκοπό τον είχα πετύχει, αλλά ήθελα και κάτι …παραπάνω…

Τηλεφωνώ στον Νίκο Κακλαμανάκη για να μου δώσει ότι η ψυχούλα του ήθελε για την εκδήλωση…

«Αγαπώ τον αγώνα σου κι επειδή αγωνίστηκα πολύ κι εγώ για να τα καταφέρω, θα σου δώσω τα… δάκρυά μου», είπε ο Νίκος κι έμεινα με το ακουστικό στο χέρι…

Ο Νίκος Κακλαμανάκης δεν κατάφερε, για τους γνωστούς λόγους, να συμμετάσχει στους Αγώνες της Σεούλ, το 1988…

Πάνω στο ιστιοπλοϊκό πανί του, έκλαψε και έγραψε έναν όρκο τον οποίο και θα ακολουθούσε στο εξής, πιστά, για να στεφθεί Ολυμπιονίκης!!!

c69d1-900a

«Σαν μια σελίδα από ένα βιβλίο, σαν το σταθμό από μια πορεία που μας μαθαίνει και δεν τελειώνει ποτέ… Ετσι αυτό το πανί με συνόδευσε σε μία προσπάθεια που δεν δικαιώθηκε τουλάχιστον βραχυπρόθεσμα. Εύχομαι να μη τελειώσει ποτέ… ΜΗΝ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΕΣΑΙ… ΜΗΝ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΠΕΙΣ… ΓΙΝΕ ΔΥΝΑΤΟΣ… ΤΟΛΜΗΣΕ ΝΑ ΝΙΚΗΣΕΙΣ…».

Αυτά έγραφε ο Νίκος με «μελάνι» τα δάκρυά του…

Και αυτό το πανί, μαζί με τον όρκο του, μου το έδωσε για να το δημοπρατήσω!…

Ενα εκατομμύριο δραχμές (η δημοπρασία έγινε τον Ιανουάριο του 1996) αξιολογήθηκε και ο καινούργιος «ιδιοκτήτης» του θα ήταν ο -τότε- σύμβουλος του Ξενοδοχείου ΤΙΤΑΝΙΑ, Κωνσταντίνος Μάμαλος

Για πολλά χρόνια, με τον Νίκο, υπηρετήσαμε τον σκοπό της φιλανθρωπίας…

Και τα καταφέραμε να φέρουμε σε πέρας ακόμη και δύσκολες περιπτώσεις…

Τελικά, η ζωή σου έχει νόημα όταν συναντάς τέτοιους σπουδαίους ανθρώπους…

Κι εμένα η δική μου είναι γεμάτη από νόημα και αγάπη, χάρη σε αυτούς…

