Έχει λάβει μέρος σε όλες τις προσπάθειες του Κώστα και στον αγώνα του να βοηθήσει τα άτομα με αναπηρία. Η Τζένη Βάνου για τον καλλιτέχνη είναι πια ο «δικός του άνθρωπος»!

του Κώστα Βλουτή
Την αποκαλούν τραγουδίστρια του έρωτα και όχι άδικα.
Αυτή η τραγουδίστρια, μόλις ανοίγει το στόμα της να τραγουδήσει βγαίνουν αγγελούδια.
Δεν θυμάμαι ποιος μας σύστησε…
Από την πρώτη στιγμή, όμως, αισθάνθηκα να την αγαπώ χρόνια.

Η Τζένη της καρδιάς μου…

Μετά το grand prix που κέρδισα στο φεστιβάλ τραγουδιού της Intervision «ΧΡΥΣΟΣ ΟΡΦΕΑΣ», θέλησα να δώσω μία συναυλία για άτομα με αναπηρία, στο Δημοτικό θέατρο του Πειραιά και σκέφτηκα να την έχω κοντά μου.
Της τηλεφωνώ για να μου δηλώσει συμμετοχή και ομολογώ πως ήταν από τους μόνους καλλιτέχνες που δεν με ρώτησε ποιοι άλλοι θα συμμετέχουν για να δει αν θα έρθει!
Μου έκανε εντύπωση, αλλά μετά το δικιολόγησα γιατί η Τζένη είναι απίστευτο πλάσμα. Ακόμη και κατά τη διάρκεια της συναυλίας περίμενε υπομονετικά τη σειρά της.
Ναι, αυτή η τραγουδίστρια, με κέρδισε από την πρώτη στιγμή…
Λίγα χρόνια μετά, με τον φίλο μου δημοσιογράφο Βασίλη Πουλάκη, οργανώνουμε στο ανοιχτό γήπεδο του Ζωγράφου μία συναυλία, τα έσοδα της οποίας θα πήγαιναν για τους σκοπούς ιδρύματος κωφαλλάλων.

Στις αρχές Ιουνίου ήταν όλα έτοιμα να την πραγματοποιήσουμε.
Μαζί μας η Τζένη, ο Αντύπας, ο Γιώργος Σαλαμπάσης, η συγχωρεμένη η Ρίτα Σακελαρίου και πολλοί άλλοι καλλιτέχνες. Την ημέρα της συναυλίας, πιάνει μία μπόρα που πήρε το σκηνικά και τα… «σήκωσε», με αποτέλεσμα την αναβολή της συναυλίας.
Επικοινώνησα με όλους για να ακυρώσω την ημερομηνία και να δώσω το επόμενο ραντεβού μας για να βοηθήσουμε αυτούς τους ανθρώπους που μας είχαν ανάγκη.
Όλους εκτός από την …Τζένη, που …νόμιζα πως είχα …επικοινωνήσει μαζί της!
Εκείνη, έξω από το …νεκροταφείο Ζωγράφου με …ομπρέλα, περίμενε κάποιον περαστικό να της εξηγήσει για το γήπεδο, το οποίο το θεωρούσε ΚΛΕΙΣΤΟ και για την συναυλία!!!

Σε συναυλία του Κώστα, στου Ζωγράφου…

*…»Ιστορικό» στιγμιότυπο. Στου Ζωγράφου, μετά τη… γκάφα μου, βοηθάμε τα παιδιά που μας έχουν ανάγκη!

Ήταν τραγικό.
Δεν μπορούσα να πιστέψω πως είχα κάνει τέτοια γκάφα.
Έτρεμαν τα πόδια μου, είχα ιδρωμένες παλάμες αλλά, την άλλη μέρα, έπρεπε να την πάρω τηλέφωνο…
Δεν ξέρω πως τα άκουγε αυτά που της έλεγα και παρά το γεγονός ότι ντρεπόμουν να της μιλήσω για το επόμενο μουσικό μας ραντεβού, εκείνη μου λέει:

– Περνάω ενέσεις γιατί πήρα γερό κρύωμα και έχει κλείσει η φωνή μου… Να τελειώσω την αγωγή και μετά πες μου να βοηθήσουμε…
Σε δύο εβδομάδες ήμασταν, επιτέλους, πάνω στη σκηνή και με τους άλλους καλλιτέχνες σε μια φιλανθρωπική μουσική προσπάθεια που αγκάλιασαν όλοι…
Από τότε, έχουμε δώσει άπειρες συναυλίες σε πολλά μέρη της χώρας και μέχρι σήμερα της έχω πεί του κόσμου τις «συγνώμες» για το περιστατικό.
Εκείνη αντιμετωπίζει τις «συγνώμες» μου με τρανταχτό γέλιο…

Η Τζένη πια είναι οικογένειά μου και το ξέρει…
Δίνω μία συναυλία στο Κατράκειο, πάλι για φιλανθρωπικό σκοπό και που αναβάλλεται 3 φορές για τεχνικούς και άλλους λόγους…
Οι αναβολές με είχαν τρελάνει.
Στο πρόγραμμα είχα 40 και πλέον καλλιτέχνες, δεν ήταν δα και λίγο πράγμα. Ε, λοιπόν… Αν δεν είχα την Τζένη, σίγουρα θα …νοσηλευόμουν σε μια από τις… σουίτες που «έχει» το Δαφνί!!!Τα κατάφερα και πήγα το ίδιο βράδυ να το «διασκεδάσω» στο κέντρο όπου τραγουδούσε η Τζένη… Με το που με βλέπει, σταματά το πρόγραμμά της και μου τραγουδά τη ¨Σκλάβα»…
Δεν μπορώ να σου περιγράψω την συγκίνηση που νοιώθαμε, όχι μόνο εμείς, αλλά και οι παρευρισκόμενοι που δεν ήταν και λίγοι…

Στο ABC, μετά την συναυλία μου στο Κατράκειο, γιορτάζω τα γενέθκειά μου με την Τζένη και φίλους

Αυτήν τη γυναίκα την αγαπώ γιατί, πάνω απ΄όλα, είναι άνθρωπος σπουδαίος…
Αρκεί να θυμηθώ το κλάμα της στο μικρόφωνο όταν προσπαθούσαμε να μη κλείσει με λουκέτο το Ειδικό Σχολείο Περάματος…

Πολλές φορές αναρωτιέμαι πως αυτή η Θεϊκή φωνή έγινε …τραγουδίστρια…
Και το λέω αυτό διότι ο χώρος είναι αδυφάγος κι ευαισθυσίες δεν χωράνε…
Όπως και νάχει, είμαι ευτυχίσμένος διότι το τραγούδι μου χάρισε αυτήν την σπουδαία ψυχή.
Για πάντα!…

