Με τη Μιμίκα Μτενίση. Γλυκιά, ζεστή κι ανθρώπινη φιλία. Η ηθοποιός και επιχειρηματίας, εκτιμά πολύ την δύσκολη πορεία του Κώστα μέσα στο χώρο. Το 2000, για φιλανθρωπικό σκοπό,του παραχωρεί -αφιλοκερδώς- το θέατρό της ώστε να ανέβει παράσταση με πρωταγωνίστρια, μία άλλη καλή του φίλη, την Τάνια Καψάλη

ΜΙΜΗ

Πρέπει όλοι να προσφέρουμαι. Κι εγώ θα το κάνω…

Του Κώστα Βλουτή

Έχω βάλει σκοπό να βοηθήσω οικονομικά ένα Ίδρυμα με ανάπηρα παιδάκια στο Μαρούσι, που μου το ζήτησε η διευθύντριά τους. Με τη φίλη μου Τάνια Καψάλη σκέφτομαι να ανεβάσουμε το αγαπημένο παραμύθι «Η πεντάμορφη και το Τέρας», σε χορογραφίες της Μαριάννας Τόλη.

Δεν έχω, όμως, θεατρική στέγη…

Η Μιμή Ντένίση, εκείνες τις ημέρες, αντιμετωπίζει ένα σοβαρό πρόβλημα με την μέση της. Ο γιατρός της συνιστά ξεκούραση, στο κρεββάτι και φαρμακευτική αγωγή.

Εγώ δεν γνωρίζω τίποτα…

Της τηλεφωνώ και μετά από την θερμή κουβέντα που είχαμε κλείνω ένα ραντεβού μαζί της και με τους συνεργάτες μου, για να μου παραχωρήσει, αφιλοκερδώς, το θέατρό της.

Μου λέει: Κώστα μου, δεν σε πειράζει να με δούνε τα παιδιά στο κρεββάτι. Υποφέρω πολύ…

Τα χάνω… -Μα Μιμή μου, της λέω ξαφνιασμένος, γιατί εκείνη ακριβώς την στιγμή αντιλαμβάνομαι το σοβαρό της πρόβλημα, …αφού πονάς τόσο πολύ ας το αφήσουμε.

Και εκείνη: -Όχι, δεν σου ακυρώνω τίποτα. Θέλω να σε βοηθήσω. Πρέπει όλοι να προσφέρουμε. Κι εγώ θα το κάνω. Έλα σπίτι στς 5 το απόγευμα…

Αυτή τη Μιμή, που εκτιμώ πολύ, σας παρουσιάζω.

Και χαίρομαι, ειλικρινά, που είναι φίλη μου…

