Με τη Δήμητρα Γαλάνη, στο Χριστουγεννιάτικο εορταστικό πρόγραμμα της κρατικής τηλεόρασης και του δημοσιογράφου Δημήτρη Κωνσταντάρα. Εκπομπή: «ΜΑΖΙ και ΣΗΜΕΡΑ«.

ΔΗΜΗΤΡΑ

«Εσύ μικρέ κάνεις ωραία δουλειά. Σε θαυμάζω»

Του Κώστα Βλουτή

Είναι μέρες Χριστουγέννων!…

Ο Δημήτρης Κωνσταντάρας καλεί στην τηλεοπτική του εκπομπή «Μαζί και Σήμερα», τον Λάκη Λαζόπουλο, το Θάνο Μικρούτσικο, εμένα και την Δήμητρα Γαλάνη.

Ο Βαγγέλης Νινίκας, πιανίστας και φίλος από παλιά, είναι συνεργάτης της εκπομπής…

Με τη Δήμητρα γνωριζόμαστε στο bar της ERT που πήγαμε για καφέ πριν από το γύρισμα. ‘Εκανε πλάκα στην παρέα συνέχεια… Γέλια, πειράγματα, αστεία…

Κάποια στιγμή σοβαρεύεται…

-Εσύ, μικρέ, κάνεις σπουδαία, ωραία δουλειά, μου λέει. Διαβάζω και τις συνεντεύξεις σου. Σε θαυμάζω για όλα αυτά που προσφέρεις στον κόσμο.

Εκείνη την ώρα δεν ξέρω πώς να αντιδράσω, τί να πω… Σκύβω, τη φιλάω και της λέω.

-Σας ευχαριστώ.

Εκείνη, με το που ακούει τον πληθυντικό μου, αστράφτει και βροντά…

-Σε…, μου λέει κι επιμένει. Σε, σε, σε, σε…

Μπαίνουμε στο μακιγιάζ  να ετοιμαστούμε για την εκπομπή. Σε λίγο, πολύ λίγο, θα βγαίναμε στον αέρα…

Σε…, μου ξαναλέει. Για πες το κι εσύ, …σε…

Μπαίνουμε στο πλατό και συνεχίζει να μου λέει: -Σε, μη ξεχνάς, σε…

Ο ενικός, τελικά, μου βγαίνει στον αέρα και κατά τη διάρκεια της εκπομπής.

-Αγαπώ τη Δήμητρα γιατί είναι σπουδαία φωνή και αυθεντικός άνθρωπος, λέω.

Κι εγώ σ΄αγαπώ και σε θαυμάζω για όλα αυτά που προσφέρεις τόσα χρόνια σε τόσο κόσμο, μου λέει και δακρύζει.

O Κώστας Βλουτής με τον Βαγγ�λη, τον Δημήτρη και τον Λάκη, στο τ�λος της εκπομπής

O Κώστας Βλουτής με τον Βαγγέλη, τον Δημήτρη και τον Λάκη, στο τέλος της εκπομπής

Ο Λάκης, ο Μικρούτσικος, ο Βαγγέλης και ο Δημήτρης παρακολουθούν συγκινημένοι και ξεσπούν σε χειροκροτήματα.

Αυτή ήταν η «πρώτη μας φορά» και αργότερα όταν άκουσα του καλού μας Γιώργου Τσαλίκη το περιβόητο «ΣΕ» που έχει κάνει επιτυχία ξέσπασα σε γέλια…

Καλό Φίλε, αλλά έρχεσαι …δεύτερος…

